همه چیز درباره کلاس آموزش زبان فرانسه 100 درصد تضمینی

بهترین کلاس آموزش زبان فرانسه : زبان فرانسه جز زبان های کاربردی و پر طرفدار می باشد به طوری که بعد از زبان انگلیسی بیشتر زبان آموزان تمایل دارند این زبان را یاد بگیرند. در دنیا این زبان، زبان رسمی و یا یکی از زبان های رسمی 70 کشور می باشد که حدود 260 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند همچنین زبان فرانسوی زبان رسمی اتحادیه اروپا، سازمان ملل، ناتو، کمیته بین المللی المپیک، صلیب سرخ و یونسکو می باشد از این رو یادگیری این زبان مزیت های زیادی خواهد داشت.

با یادگیری زبان فرانسوی شما می توانید به راحتی برخی زبان های لاتینی که نسبتاً ساده نمی باشند را یاد بگیرید که از جمله آن ها می توان به زبان ایتالیایی، رومانیایی، پرتقالی و استانبولی اشاره کرد. زبانی ها در این قسمت به بررسی کلاس آموزش زبان فرانسه و نحوه یادگیری آن می پردازد اگر قصد آموزش این زبان را دارید حتماً با ما همراه باشید.

مزیت های یادگیری زبان فرانسوی

یادگیری هر زبان جدیدی مزیت های زیادی دارد به خصوص اگر زبان دوم و یا چندمی که قصد دارید یاد بگیرید زبان فرانسه باشد. اگر علاقه زیادی به یادگیری زبان فرانسوی دارید و هر روز به این موضوع فکر می کنید که چرا باید این زبان را یاد بگیرید؟ یاد گیری آن چه مزیتی برای شما خواهد داشت؟ بهتر است بدانید بعد از یادگیری و تسلط کامل به زبان فرانسوی شما کاملاً شگفت زده خواهید شد و توانایی آن را خواهید داشت که با استفاده از این زبان کارهای مختلفی انجام دهید.

کلاس آموزش زبان فرانسه

از آنجایی که کشورهای مانند کانادا، بلژیک، سوئیس و … به این زبان صحبت می کنند شما به راحتی می توانید به این کشور ها سفر کنید و یا در آن ها ادامه تحصیل دهید.

در ادامه به برخی از مزیت های یادگیری زبان فرانسه اشاره می کنیم:

•    ارتباط شما را گسترده تر می کند.

همان طور که گفته شد حدوداً 260 میلیون نفر در دنیا به زبان فرانسوی صحبت می کنند یعنی در دنیا افراد زیادی در کشورهای مختلف این زبان را به خوبی میفهمند پس شما می توانید با یادگیری ان زبان به راحتی به کشورهای مختلف سفر کنید و به راحتی زبان آن ها را بدانید و سفر لذت بخشی داشته باشید.

•    بیکار نخواهید ماند.

یادگیری زبان جدید جز مهارت به حساب می آید و اگر شما تسلط کافی به زبان فرانسوی داشته باشید می توانید فرصت های شغلی زیادی پیدا کنید که از جمله آن ها می توان به مترجمی اشاره کرد که درآمد نسبتاً خوبی نیز دارد. امروزه با توجه به تغییر شرایط کار و گسترش ارتباط بین کشورها بیشتر شرکت ها به دنبال افرادی می باشند که چند زبانه باشند همچنین فرانسه جز کشورهای توریستی می باشد که شما می توانید در این شغل نیز حتی در کشورهای فرانسوی زبان مشغول به کار شوید.

•    ادامه تحصیل دهید.

از آنجایی که کشورهای زیادی در دنیا به زبان فرانسوی صحبت می کنند شما با تسلط به این زبان می توانید به راحتی در این کشور ها مانند سوئیس برای تحصیل سفر کنید و بدون صرف زیاد برای یادگیری زبان آن کشور سریعاً تحصیل را شروع کنید و با اعتماد به نفس زیاد از امکانات آموزشی کشورهای فرانسوی زبان استفاده کنید.

زبان فرانسوی

زبان فرانسوی بعد از زبان انگلیسی جز زبان های پرطرفدار در دنیا به شمار می رود. الفبای این زبان بر اساس الفبای لاتین است و بیشت و شش حرف ساده دارد همچنین غیر از این حروف ساده حرف های ترکیبی نیز دارد که در نوشتار مورد استفاده قرار می گیرد. یادگیری این زبان برای ما که زبان اصلی ما غیر از زبان انگلیسی می باشد نسبتاً سخت است زیرا ساختار گرامری و اصول و قواعد آنشبیه به زبان انگلیسی می باشد از این رو انگلیسی زبان ها به راحتی می توانند آن ها را یاد بگیرند.

در کل زبان فرانسه جزو زبان های سخت به حساب نمی آید، هر چند زبان راحت و آسانی نیز نیست. طبق تجربیات مؤسسات مختلف و خود زبان آموزان در سرتاسر دنیا، سختی یا آسانی همیشه در قیاس با یکدیگر مشخص می شود. زبان فرانسه در مقایسه با زبانی مثل زبان اسپانیایی یا زبان ایتالیایی زبان سختی است؛ اما در مقایسه با زبانی مثل زبان عربی یا زبان روسی زبان آسانی به حساب می آید. در کل چنین زبانی را می توان در درجه متوسط از نظر زبان های دیگر دانست. بیشترین سختی این زبان برای ما فارسی زبانان، در بخش تلفظ این زبان است. اما به این نکته بسیار مهم توجه کنید که اگر زبانی را دوست دارید، در انتخاب آن شک نکنید چون علاقه داشتن به هر زبانی، یادگیری آن را بسیار آسان می کند.

با توجه به این مطالب ما می توانیم نتیجه بگیریم که اگر علاقه و پشتکار زیادی برای یادگیری زبان جدیدی داشته باشیم می توانیم با شرکت در دوره ها و کلاس های باکیفیت در زمان کم زبان جدید را یاد بگیریم. توجه کنید که نوع آموزشگاه اهمیت زیادی دارد زیرا با استفاده از روش های یادگیری مختلف می تواند مسیر یادگیری زبان جدید را برای شما لذت بخش تر و راحت تر کند.

زبان فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

  1. دارای بیشت و شش حرف ساده و تعدادی حروف ترکیبی می باشد.
  2. در این زبان تفکیک جنسیتی وجود دارد و برای بیان مونث از حرف تعریف LES و برای مذکر از حرف تعریف LE استفاده می شود.
  3. اسم ها قابلیت جمع بسته شدن دارند و این کار از یک قاعده کلی پیروی می کند. برای جمع بستن دقیقه مانند زبان انگلیسی از پسوند –S استفاده می شود البته استثناهایی نیز وجود دارد که در حین یادگیری باید به آن ها توجه کنید.
  4.   در این زبان سه عدد حروف تعریف وجود دارد: حروف تعریف معرفه، حروف تعریف نکره و حروف تعریف جزئی. حروف تعریف معرفه برای اسامی به کار می رود که برای مخاطب شناخته شده باشد. حروف تعریف نکره برای اسامی به کار می رود که برای مخاطب ناشناخته باشد همچنین حروف تعریف جزئی برای اشاره به مقادیری از کمیت های شمارش پذیر یا شمارش ناپذیر مورد استفاده قرار می گیرد.

چه مدت زمان برای یادگیری زبان فرانسه مورد نیاز می باشد؟

نمی توان زمان دقیقی برای این موضوع تعیین کرد زیرا مدت زمان یادگیری به عوامل مختلفی بستگی دارد که جمله آن ها می توان به میزان تمرین و تکرار زبان آموز، پشتکار و علاقه، نوع دوره ای که در آن شرکت می کند، نوع تدریس استاد، روش یادگیری و … اشاره کرد. همه این عوامل می توانند زمان یادگیری زبان فرانسوی را افزایش و یا کاهش دهند. در حالت کلی زمانی برای رسیدن به سطوح مختلف زبان فرانسوی در نظر می گیرند که عبارت اند از:

  1. یک دوره ی سه ساعته زبان فرانسوی در هر روز اگر در کلاس های مختلف حضور پیدا کنید و روزانه ۳ ساعت تمرین کنید.
  2. یادگیری پیوسته زبان فرانسه در مدرسه
  3. مطالعات مستقل و اختصاصی
  4. مطالعات کلی و عمیق

بطور خلاصه خط زمانی معروف FSI به ما می گوید که: زبان‌هایی که ارتباط نزدیکی به زبان‌های انگلیسی، آفریقایی، کاتالان، دانمارکی، روسی، فرانسوی، جزیره‌ی هائیتی، ایتالیایی، نروژی، پرتقالی، رومانی، اسپانیایی، اسلواکی و سوئدی دارند حدود ۲۳-۲۴ هفته زمان برای یادگیری متوسط نیاز دارند.

مدارک مختلف سطوح زبان فرانسوی

به دنبال پرسش های متعدد زبان آموزان در کلاس آموزش زبان فرانسه ، در این مطلب بطور کامل در باره سطوح مختلف زبان فرانسوی و همچنین مدرک زبان فرانسه توضیحاتی را ارائه می دهیم که امیدواریم همه چیز در این زمینه برای شما روشن شود.

آزمون های زبان فرانسه همچون اغلب آزمون های کشور های اروپایی از 6 سطح برخوردار است. همه مطابق یک استاندارد جهانی مطابق سطوح CEFR معرفی گردیده است؛ که همه این استاندارها در آموزشگاه زبان نگار اجرا می شود.

این سطوح عبارتند از:

  • سطح A1
  • سطح A2
  • سطح B1
  • سطح B2
  • سطح C1
  • سطح C2

متشکل شده که به ترتیب از سطح پایه تا سطح پیشرفته دسته بندی شده است. در واقع سطوح مختلف زبان فرانسه که توسط سازمان CEFR تعریف شده است مشخص کننده این است که در زبان فرانسه تا چه حد مسلط هستید.

ویژگی آموزشگاه زبان فرانسه

همان طور که در مطالب قبل گفته شد یکی از مهم ترین عواملی می باشد که سرعت و کیفیت یادگیری را افزایش می دهد به شرطی که آموزشگاه ویژگی های مطلوبی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است نتیجه عکس دهد. اگر آموزشگاه کیفیت کافی داشته باشد زبان آموزان به لذت و علاقه زیادی آموزش می بینند به همین دلیل باید در حین ثبت نام به نکات زیادی توجه کنیم که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.    بهره مندی از اساتید مجرب و بومی

مهم ترین عاملی که تأثیر مستقیمی بر یادگیری زبان فرانسه دارد استاد می باشد. اگر استاد از روش ها و متدهای مناسب و به روزی برای آموزش استفاده کرد مسیر یادگیری برای زبان آموز بسیار کوتاه و لذت بخش خواهد بود. برخی از زبان آموزان به دلیل سختی های موجود در حین یادگیری زبان جدید سریع خسته می شوند و حتی یادگیری را رها می کنند ولی استاد می تواند علاوه بر این که مانع این کار شود زبان آموز را نیز تشویق و علاقه مند کند.

2.    استفاده از منابع مناسب و امکانات و تجهیزات به روز در آموزشگاه

هر چه امکانات کلاس ها بیشتر باشد به همان میزان یادگیری نیز بهتر انجام خواهد شد به همین دلیل در حین ثبت نام در آموزشگاه باید توجه کنید که حتماً تجهیزات کافی داشته باشد. همچنین منابع آموزشی نیز اهمیت زیادی دارد و باید کامل باشد تا در مدت زمانی که شما مشغول آموزش هستید مطالب مفید و کاربردی زیادی یاد بگیرید.

3.    وجود دوره ها و سطوح مختلف

همه افراد در یک سطح نیستند به همین دلیل باید در آموزشگاه دوره های مختلفی و سطوح متفاوت برگزار شود تا پاسخ گوی نیاز همه افراد باشد. برای مثال برخی از افراد تمایل دارد فقط مکالمه یاد بگیرند از این رو باید دوره های اختصاصی مکالمه زبان فرانسه نیز در آموزشگاه باشد.

سه موردی که در این قسمت بیان کردیم جز مهم ترین عواملی می باشند که حتماً باید در حین ثبت نام به آن ها توجه شود. از دیگر این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرار گرفتن در موقعیت مکانی مناسب و قابل دسترس بودن
  • داشتن محیط آرام و بدون هرگونه شلوغی
  • شهریه مناسب و منصفانه دوره ها و کلاس ها
  • داشتن دوره های مختلف برای آمادگی شرکت در آزمون های بین المللی زبان فرانسه
  • کار کردن همه موارد مربوط به یادگیری یعنی مطالعه (Reading) و شنیداری (Listening) است و نوشتاری (Writing) و گفتاری (Speaking) در کلاس ها.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *