معتبرترین منابع آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان

معتبرترین منابع آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان : زبان اسپانیایی بعد از زبان انگلیسی جزو محبوب ترین زبان های دنیا محسوب می شود طوریکه می تواند جایگاه دوم زبان های ستایش بر انگیز را به خود اختصاص دهد. به همین دلیل والدین را به آموزش زبان اسپانیایی برای کودکانشان تشویق می کنیم.

مراحل مقدماتی آموزش این زبان به کودکان را از آواشناسی این زبان شاخص و آهنگین می توانید شروع کنید. منابع متعدد و زیبایی برای آموزش زبان اسپانیایی به کودکان وجود دارد که باعث ارتباط گیری راحت آنها با این زبان می شود. البته علاوه بر این ها منابع اینترنتی و آنلاین نیز وجود دارند که در قبال پرداخت مبلغی ناچیز یا حتی رایگان قادر به دریافت این منابع خواهید بود.

آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان

دلایل یادگیری زبان اسپانیایی متفاوت می باشد. در این مطلب تلاش کرده ایم که منابع معتبر و باکیفیتی در حیطه آموزش این زبان برای کودکان را به شما معرفی کنیم. در ادامه این مقاله توضیحات بیشتری در رابطه با این موضوع ارائه می دهیم. با زبانی ها همراه باشید.

منابع آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان

موسیقی اسپانیایی

همانند یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی می توان برای آموزش زبان اسپانیایی نیز از موسیقی استفاده کرد. زبان اسپانیایی از آهنگ بسیار خوبی برخوردار است و در عرصه موسیقی نیز سابقه درخشانی دارد. بدین ترتیب از راه های یادگیری زبان اسپانیایی برای کودکان می توان به آهنگ ها و قطعات موزیکالی اشاره کرد که تاثیر بسیاری در ذهن کودکان خواهند داشت.

طبق مطالعات، کودکان به موسیقی ها و آواهای مختلف زودتر واکنش نشان می دهند. کودکان از دوران جنینی با موسیقی ارتباط برقرار می کنند و از این راه می توانند به صوت ها و واژه های متفاوت نیز واکنش دهند.

منابع آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان

برای تقویت مهارت های زبان آموزی کودکان روش های متعددی وجود دارد، یکی از بهترین برنامه هایی که در این راستا وجود دارد، پاندورا می باشد. برای دستیابی به این برنامه در سایت عبارت canción de cuna را جستجو کنید تا ده ها مجموعه بی نظیر از ترانه های اسپانیایی مختلف را بیابید. اگر می خواهید از تمامی آهنگ های این لیست استفاده کنید باید یک حساب کاربری در پاندورا داشته باشید.

1- موزیک ویدئوهای کودکان در AprenderEspanol.org

این سایت با در اختیار داشتن حدود 40 کلیپ ویدیوهای موزیکال با اشعار متناسب کودکان می تواند منبع مناسبی باشد. در آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان ممکن است کودکان به سختی با مفهوم اشعار و واژگان ارتباط برقرار کنند که می توانند با استفاده از تصاویر و کلیپ های تصویری موزیکال با موضوعات مختلف آشنا شوند. این فیلم ها همواره برای کودکان جذابیت های بصری فوق العاده ای دارد.

2- مجموعه بی نظیر آموزش اسپانیایی در وب سایت Rockalingua

مجموعه ای از موسیقی ها، بازی ها و ویدیوهای آموزش زبان اسپانیایی در این سایت گردآوری شده است. شما بسته به نیاز خود می توانید ویدیوها و آهنگ های مورد نظر خود را پیدا کنید. برای اینکه بتوانید از آرشیو های رایگان آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان استفاده کنید باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید که کار زیاد سختی نیست.

3- انیمیشن های آموزش زبان اسپانیایی برای بچه ها

یکی دیگر از موثرترین راه های آموزش زبان اسپانیایی دیدن انیمیشن می باشد. زیرا شخصیت های کارتونی به گونه ای هستند که کودکان راحت تر با آنها ارتباط برقرار کرده و از این طریق زبان اسپانیایی را یاد می گیرند و مهارت های خود در این زمینه را افزایش می دهند.

حال چه انیمیشن هایی مناسب آموزش زبان اسپانیایی هستند؟

در ادامه برخی از انیمیشن هایی که به آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان کمک میکنند اشاره میکنیم:

• مجموعه کارتونی Little Einstein

این انیمیشن برای آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان بالای دو سال مناسب است و به زبان اسپانیایی کودکان را با محیط اطرافشان آشنا میکند. هر قسمت شامل موضوع جدیدی است که کودکان با دیدن آن سرگرم بازی می شوند. همچنین این مجموعه محصول مشترک کمپانی بی بی انیشتین و دیزنی می باشد.

• گردش ها و جستجوهای دورا_دورای جستجوگر

این مجموعه در ده ها زبان تهیه و تولید شده است که یکی از آنها زبان اسپانیایی می باشد و با زبان صمیمی و ساده خود می تواند منبع آموزشی خوبی برای زبان اسپانیایی کودکان، بخصوص کودکان پیش دبستانی باشد.

• لس سیمپسون

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب برای کودکان لس سیمپسون می باشد. اکثر قسمت های این انیمیشن برای یادگیری نوجوانان و سنین کمی بالاتر مناسب می باشد. داستان خانواده بسیار آموزنده است و می تواند به شما کمک زیادی بکند.

بازی های مناسب برای آموزش این زبان

بازی هایی که در زمینه آموزش زبان اسپانیایی هستند می توانند محیط خوبی برای یادگیری این زبان به کودکان باشند. برخی از این بازی ها به شرح زیر هستند:

1- Memory

این بازی شامل بازی های حافظه ای آسان است و طبقه بندی های مختلفی همچون حیوانات، غذاها، لباس ها و مردم دارد. برای مثال شما باید تصاویر را با هم تطبیق دهید تا لغت اسپانیایی با صدای بلند گفته شود و به یادگیری کمک کند. این بازی برای نوجوانان و برخی کودکان پیشنهاد می شود.

2- SPANISH-GAMES.NET وب سایت

در این وب سایت بازی های رایگانی مبنی بر آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان طراحی و گردآوری شده اند که شامل آموزش زبان اسپانیایی و یادگیری آن از طریق بازی است. شما می توانید بین زبان اسپانیایی و لاتین گویش آن را انتخاب کنید.

کتاب هایی که مخصوص آموزش زبان اسپانیایی به بچه ها

کتاب ها منابع بهتری از ویدیو ها یا گیم ها هستند و درک عمیق تری از کتاب ها می توان داشت که این به یادگیری مفید ما کمک خواهد کرد.

1- CONMIGOمجموعه

این مجموعه کتابخانه ای گسترده شامل کتاب های آموزشی دو زبانه هست که برای دسترسی به تمامی این منابع باید اکانت ویژه داشته باشید، هرچند برخی از داستان های آن به صورت رایگان می باشد و لازم نیست برای رویت آن حق اشتراک بپردازید.

2- IDCL

همان کتابخانه دیجیتال بین المللی کودکان می باشد که منبعی برای انواع کتابها است و برای آموزش زبان اسپانیایی برای کودکان صدها کتاب در خود جای داده است و حتی شما می توانید کتابهای ترجمه شده از انگلیسی به اسپانیایی و کتابهای اصیل اسپانیایی را نیز در آن پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *